Semestern slut!

Så då var semestern slut och det är vardag igen. Men sommaren är verkligen inte slut, både lördag och söndag har det varit högsommarvärme!
 
Den sista veckan på semestern var vi i Sälen och cyklade cykelvasan och naturligtvis var Timja med.
Hon älskade att springa omkring i ljungen och blåbärsriset då vi plockade blåbär!
 
När man blir trött får man lägga sig och vila en stund!
 
Det har varit härliga morgonpromenader denna vecka!
Vi har nu börjat vår andra kurs och denna gång lite närmre hemma nämligen i Käglinge hos Helene. Nu är det bara roligt att gå kurs, slipper vara orolig för utfall och annat tråkigt. Vi tränar på och det går jättebra. Hon satt jättefint då de andra hundarna gick förbi oss och hon vet att jag vill ha kontakt med henne då. 
 
I slutet av kursen fick hundarna leka med varandra och det var jättekul tyckte Timja!
Kommer inte ihåg vad den här 10-veckors valpen hette men han var rolig!
 
Jag har nu bokat en stuga på Grännastrandens kamping lördag till söndag till Perroträffen och det ska bli jättekul då det är första gången för mig!

Kommentarer
Postat av: Petra Merci & Ester

Vad härligt att det gå så bra. Yippie vad kul att ni kommer till Gränna. Då ses vi där.
Kram

2012-08-21 @ 09:05:38
URL: http://www.nogg.se/lufsen
Postat av: Margareta och Ginnis

Jag blev så glad Petra när jag läste ditt senaste inlägg. Av två skäl.
Dels för att du har fått en så söt och underbar ersättare för Charlie. Och dels för att du fått tag på stuga i Gränna. Jag skulle nämligen skriva här nu och tala om att min man följer med och då hade det inte varit läge att dela stuga (enligt honom, eftersom han har KOL och hostar och bråkar på nätterna). Kanske det hade varit bättre för mig att dela DIN stuga, haha. I alla fall ska det verkligen bli roligt att träffra både dig och din sötnos. JÄTTEKUL! KRAM

2012-08-22 @ 12:59:48
URL: http://perroginnis.blogg.se
Postat av: Petra

Du är så välkommen! Vi ses i Gränna!

2012-08-22 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0