Helgen!

 
Så här såg de ut i går då Rickards mamma pratat med oss genom fönstret. Den lilla tjejen klättrade då upp så att hon kunde se Siv ordentligt. Hon är ganska företagsam!
 
 
Finns det några kaniner att jaga idag! Nej, det gjorde det inte!
 
 
Sådana här områden får aldrig finnas kvar där vi bor, här ska snart bli villaområde. Tråkigt eftersom vi saknar närhet till dessa!
 
Längre bort till höger står ett hinder där vi brukar träna. Jag vet inte vem det tillhör utan står i början av fältet. Att hoppa mot mig går jättebra, ofta sätter hon sig fint vid sidan. Jag tränar även att hon ska hoppa från mig då det ska vara svårare att lära senare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Söta Timja - en påhittig tjej! Lily gillar också att kika ut genom ngt fönster - favoritplatsen är min säng där hon kan sitta långa stunder och titta på allt som rör sig utanför. Ha nu en riktigt skön skidvecka! Vi ses!/Louise o Lily

2013-02-12 @ 11:58:09
URL: http://isaodicho.blogg.se
Postat av: Margareta och Ginnis

Kasta en leksak eller godis över hindret så hoppar hon nog från dig. Eller sätt henne, gå runt och lägg en godisbit och gå tillbaka till henne om du kommit en bit i träningen.
Så du förresten att jag svarade på din kommentar om handrörelserna i min blogg. Du hade inte skrivit någon mailadress så du fick nog inte veta att ett svar fanns där.
Till sist! Timja är inte bara duktig utna väldigt vacker!

2013-02-17 @ 15:39:18
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0