På besök och träning!

 
 
 
I förra veckan hälsade vi på min pappa. Vi gick först en runda i Käglinge och sedan åkte vi hem till honom för att fika och spela spel.
 
 
Det här stället är fantastiskt roligt, min pappas guldfiskdamm. Jag tror dock inte att fiskarna blir så glada om du hoppar i Timja. Men det är gott att dricka vattnet.
 
 
Så här snyggt la sig Timja och Smilla då Åsa och jag skulle fota dem. Nu är vi på Malmö Brukshundklubb och tränar igen. Det blev även lite agility träning denna gång.
 
 
 
Igor och Ing-Marie tränar apport!
 

Smilla och Åsa "privatträning" med Helene.
 
 
plus lite apport träning!
 
 
Cocos och Helene tränade också lite!
 

Cocos står i rutan!

Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Cocos i rutan så snyggt. Men Timja tar priset vid dammen. Hoppas hon sparade lite vatten till fiskarna. Ginnis dricker ur vattnet i fågelbaden trots att hans egen vattenskål finns alldeles i närheten. Undrar om skitigt vatten smakar bättre?

2013-07-05 @ 17:36:38
URL: http://perroginnis.blogg.se
Postat av: Petra Merci & Ester

Ni verkar ha så kul tillsammans med era krulltottar där nere. Här tränas det också men mycket sällan ihop med andra Perrosar :(
Ha det gott och sköt om er .
Kram Petra

2013-07-09 @ 08:48:18
URL: http://www.nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0