Skönt med påsklov!

I söndags åkte vi till Käglinge och tränade och den sköna känslan efter lördagen satt kvar. Dessutom skulle påsklovet börja dagen efter. Timja skötte sig exemplariskt som vanligt. Dessutom var det härligt väder med sol!
 
I går klippte jag Timja hos Susanne även om det tog emot att klippa bort de fina lockarna. Jag fick då hälsa på de små Zoevalparna som var jättesöta, trots att de bet i byxbenen och i mina skor. Sju små vildar var det!
 
Tror att alla sju valparna är med på bilden + Shandi.
 
Timja tyckte valparna var lite läskiga först, vad är det för små efterhängsna vildar!
 
I dag tisdag träffade jag Ing-Marie och Igor och Louise och Lily. Vi började med att lägga ett spår, tränade lite lydnad och gick sedan spåret. Alla tre hundarna klarade det galant. Därefter gick vi ner till stranden och hundarna fick äntligen springa av sig och leka. Igor är som ett plåster på Timja, luktar kanske fortfarande gott! Det är Timja som rullar sig i snön på bilden.
 
Även idag var det riktigt härligt väder med sol!

Kommentarer
Postat av: Louise

GLAD PÅSK på er också! Vi ses!/Louise, Lily o Co

2013-03-28 @ 21:59:59
URL: http://isaodocho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0